zondag 22 februari 2015

Even voorstellen

Bonjour

Wij zijn Laure en Judith. Wij zijn twee vriendinnen die veel van schrijven, lezen, fotograferen, muziek, kletsen en shoppen houden. Ook zijn we buurmeisjes, wat erg gezellig is. Aangezien wij schrijven leuk vinden, beginnen wij dit blog. Wij schrijven over alles wat ons bezig houdt.

Ik ben Laure. Met mijn ouders, broertje en zus woon ik in Zwolle. Mijn favoriete band is The Script en ik hou ook van de muziek van Ed Sheeran. The Hungergames en The Fault in Our Stars zijn mijn lievelingsfilms. Ik zit in drie atheneum op een school waar mijn vader ook lesgeeft al heb ik heb gelukkig geen les van hem. Ik vind het ook erg leuk om op kinderen te passen. Ook vind ik het leuk om bijvoorbeeld pannenkoeken te bakken of zelf pizza te maken
Eigenschappen: nieuwsgierig, kan geen keuzes maken, zorgzaam en spontaan.

Mijn naam is Judith, ik woon in Zwolle met mijn ouders en twee zusjes. Ik speel bijna negen jaar harp en daarnaast heb ik mezelf leren pianospelen. Ik luister veel muziek en mijn lievelingsliedjes zijn momenteel Flares, Ugly Heart en Photograph. Ik zit in de vierde van het gymnasium. Mijn lievelingsboeken zijn Wish You Were Here van Iris Boter en het Gym geschreven door Karin Amatmoekrim. Ik hou van Italiaans eten en chocola.
Eigenschappen: spontaan, kritisch, onhandig en optimistisch.

Ciao,

Laure en Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten